Aluetilaisuudet käynnissä

Ajankohtaista, Yleinen 10:37

Piirihallituksen jäsenet järjestävät omilla vastuualueillaan lähiviikkojen aikana aluetilaisuudet, joiden teemana ovat poliittisen tilanteen ohessa kuntavaalit, jäsenhankinnan tehostaminen sekä puoluekokoukseen valmistautuminen. Tilaisuuksien sarja alkoi eilen Ilmajoelta, joss JIK-alueen demariaktiivit kävivät vilkkaan keskustelun illan teemoista ja saivat myös asiaevästä omien puolueosastojensa tulevaan työhön. Tilaisuudet jatkuvat alla olevan aikataulun mukaisesti. Tapahtumakalenterista löytyy tarkemmat paikkatiedot yms.

pe 20.5. klo 18.00 Lapuan Nuorisotalo – Alajärven, Evijärven, Kauhavan, Lappajärven, Lapuan ja Vimpelin puolueosastot

ke 25.5. klo 18.00 Kaustisen kunnanvirasto – Halsuan, Kannuksen, Kaustisen, Kokkolan, Lestijärven, Pedersören, Perhon, Pietarsaaren, Toholammin ja Vetelin puolueosastot

pe 27.5. klo 18.00, aloitus Alavuden ruusutuvalla ja sen jälkeen omakustanteinen ruokailu Hotelli Alavus 66 – Alavuden, Kuortaneen, Soinin ja Ähtärin puolueosastot

ke 1.6. klo 18.00, Laihian nuorisoseura – Isonkyrön, Laihian, Mustasaaren ja Vaasan puolueosastot