Piirin varapuheenjohtajina jatkavat Tarja Tenkula ja Otto Mantere

Ajankohtaista, Yleinen 15:47

Piirikokouksessa valittiin piirille varapuheenjohtajat kaudelle 2017-2018. Entiset varapuheenjohtajat valittiin jatkoon yksimielisesti. 1. varapuheenjohtajana jatkaa Tarja Tenkula Seinäjoelta ja 2. varapuheenjohtajana Otto Mantere Ilmajoelta.

Piirihallitukseen valittiin vuodeksi 2017 seuraavat jäsenet: Seppo Hakola (Lapua), Kari Kivinummi (Ähtäri), Mikko Lakso (Jalasjärvi, uusi), Toivo Lyyski (Kauhajoki), Petri Partanen (Kokkola), Sirkka Penttilä (Seinäjoki), Jaana Pikkarainen-Haapasaari (Kokkola, uusi), Timo Pollarikoski (Vimpeli, uusi), Säde Salo-Somppi (Laihia) ja Piia Yli-Heikkuri (Vaasa).

Isak Penttalan opintorahaston hoitokunnan jäsenet 2017: Oili Airaksinen-Rajala, Esa Kant, Toivo Lyyski, Sirkka Penttilä ja Martti Suomi.

Piirikokous valitsi ehdokkaiksi puoluevaltuustoon: varsinaiset Rainer Smedman Kokkolasta, Kirsi Kandolin Kurikasta ja Jari Kivimäki Seinäjoelta sekä varat Arja Miettinen Vaasasta, Sini Karjalainen Mustasaaresta ja Martti Suomi Mustasaaresta.

Piirin uusiksi kunniajäseneksi kutsuttiin: Markus Aaltonen Seinäjoelta, Pirjo Andrejeff Vaasasta, Osmo Kannussaari Kannuksesta ja Paavo Lakaniemi Lapualta.

Syyspiirikokous vahvisti myös puoluekokousedustajat SDP:n 45. puoluekokoukseen Lahdessa 3.-5.2.2017.