Tenkula ja Mantere piirin varapuheenjohtajiksi

Ajankohtaista 12:27

Piirikokouksessa valittiin piirille varapuheenjohtajat kaudelle 2015-2016. Äänestysten jälkeen 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Tarja Tenkula Seinäjoelta ja 2. varapuheenjohtajaksi Otto Mantere Ilmajoelta.

Piirihallitukseen valittiin vuodeksi 2015 seuraavat jäsenet: Oili Airaksinen-Rajala (Vaasa), Mauri Jansson (Kristiinankaupunki), Esa Kant (Kokkola), Seppo Korpi (Vaasa), Päivi Lester (Pietarsaari), Erkki Lumppio (Veteli), Asko Peltola (Kauhava), Sirkka Penttilä (Seinäjoki), Jaana Pikkarainen-Haapasaari (Kokkola) ja Piia Yli-Heikkuri (Vaasa). Piirihallituksen varajäseniksi valittiin Eila Koskinen (Alavus) ja Martti Suomi (Mustasaari).

Isak Penttalan opintorahaston hoitokunnan jäsenet 2015: Oili Airaksinen-Rajala, Esa Kant, Toivo Lyyski, Sirkka Penttilä ja Toive Tynjälä.

Piirin uusiksi kunniajäseneksi kutsuttiin: Mauri Jansson Kristiinankaupungista, Pentti Laakso Seinäjoelta, Ensio Parkkinen Vimpelistä, Mikko Snellman Kokkolasta ja Marjatta Vehkaoja Vaasasta.