Pohjanmaan Sosialidemokraatit hakee yhteistä aluekoordinaattoria Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan hyvinvointialueille

Pohjanmaan Sosialidemokraatit ry on SDP:n piirijärjestö, joka vastaa SDP:n toiminnasta Vaasan vaalipiirin kolmessa maakunnassa. Nyt haemme joukkoomme uusien aluevaltuustoryhmien työn tueksi Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan hyvinvointialueiden yhteistä aluekoordinaattoria.

Aluekoordinaattorin tehtäviin kuuluu

• kolmen sosialidemokraattisen aluevaltuustoryhmän sihteerin tehtävät
  • luottamushenkilöiden koulutusten sekä alueiden asukkaiden osallistumis- ja vaikutusmahdollisuuksia lisäävien toimien ja tilaisuuksien suunnittelu ja järjestäminen
  • yhteydenpito eri toimijoiden ja sidosryhmien välillä
  • aluevaltuustoryhmien viestintä
  • muut aluevaltuustoryhmien toimintaa tukevat tehtävät

Aluekoordinaattorin tehtävässä pääsee luomaan uutta ja työskentelemään parempien sotepalveluiden puolesta. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan sosialidemokraattisten aluevaltuustoryhmien sekä piirin toiminnanjohtajan kanssa. Tehtävä vaatii ajokorttia sekä myös valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin.

Toivomme:

• erinomaisia yhteistyötaitoja sekä organisointikykyä
  • itsenäistä työotetta
  • sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisukykyä
  • katsomme eduksi sotealan asiantuntemuksen ja viestinnällisen osaamisen
  • arvostamme sosialidemokraattista arvomaailmaa, kokemusta järjestötyöstä sekä vaalipiirimme kolmen maakunnan tuntemusta

Aluekoordinaattorin tehtävä edellyttää liikkumista kolmen maakunnan alueella, joten etätyö on mahdollista. Varsinainen työpaikka sijaitsee Seinäjoella piiritoimistolla. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Työsopimus on määräaikainen 31.12.2023 asti. Työn jatkuminen tämänkin jälkeen on mahdollista. Työsuhteessa ja palkkauksessa noudatamme Järjestötoimitsijoiden Liiton JTL:n työehtosopimusta.

Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen viimeistään 28.9.2022 mennessä johanna.autio@sdp.fi

Lisätietoja:
Johanna Autio